ASHTAR

Friday, March 22, 2013

9.03.2013

 Актуализация за нощта на събота от Многоизмерния Океан – 9-ти март, 2013


62159_10151354811619023_1975988439_n 
Здравейте приятели,

Искаме само набързо да ви кажа, че в събота вечер ми казаха, че много от нас имат нужда да се отпуснат, да се успокоят, да се върнат към своите телесни напрежения в настоящия момента като цяло.
.
Има нужда също да напомним на нашите читатели за процедурата, която да следват, преди да се свържат с Aurora и нейния екипаж. Има нужда  да се освободите от физическата си обвивка, преди да се възнесете нагоре. Същото се отнася и за нашите умствени и емоционални идентификации. Когато медитираме и се отпускаме, ние освобождаваме от илюзията, че сме 3d същество на Земята и влизаме в контакт с висшите сфери на съществуване. Медитацията ни помага да усетим по-голямата картина, по-високите енергии и да влезем в пряк контакт с нашето висше Аз.
.
Всички контакти с Aurora и нейния екипаж се осъществява чрез посредничеството на нашето висше Аз обикновено, освен ако не сте имали физически контакт с Галактическия екипаж и корабите, които някои от нас имат. Поради това е жизненоважно да отделим време и интерес за задълбочаване на нашата собствена душевна връзка с нашето висше Аз, както и да следваме указанията.
.
Казаха ми, че много от хората, които желаят да се явят на борда не се придържат към препоръчаната процедура, която е в първа позиция на блога Auroradreamflight2.0, така че може да има нужда от преразглеждане на тези публикации, от време на време и да се свързвате по този начин с екипажа на Земята или на Aurora.

Бяхме помолени да се опитаме да загърбим всички въпроси на конфликт, когато това също е възможно. Това е, което причинява голяма част от физическа и емоционална умора сред нас. Също така ми беше казано, че много хора имат много високи очаквания, но всъщност никога не са отделили време да прочетете препоръчани линкове и процедурата в гореспоменатото публикуване. Също ми беше казано, че това е случай, където е необходимо постоянство.
.
Казано ми беше също, че в момента има много отвличане на вниманието за много от хората на планетата Земя, много умора и песимизъм. Аврора и Башир разбират това много добре и искат от нас да се отпуснем поне за тази събота вечер и да останем в обичайните си спящо състояние, поне за тази нощ на dreamflight сесиите през уикенда.
.
Казано ми беше също, че общата умора, които повечето от нас чувстват е свързана с космически и сезонни събития. Телата ни се чувстват променени и се нуждаят от повече време за адаптиране. Беше ми напомнено, че трябва да бъдем мили към себе си и да намерим вътрешен мир и спокойствие.
.
Надявам се да получа ново съобщение за неделя вечер с обратна връзка за това как събота вечер е протекла за нас и нови инструкции за неделя вечер, ако е необходимо.
Благодаря ви, че прочетохте актуализацията.
.
Канал: Лаура Многоизмерен Океан

Превод :Helis
http://multidimensionalocean.wordpress.com/2013/03/09/aurora-update-for-saturday-night-by-multidimensional-ocean-9-march-2013/#more-644

No comments:

Post a Comment

meditation